Audemars Piguet Prezentuje Nowy Salon Na Art Basel Hong Kong 2015

Audemars Piguet prezentuje nowo powstały salon na Art Basel Hong Kong 2015, który obejmuje nowe niestandardowe instalacje zaprojektowane przez francuskiego artystę ALEXANDRE JOLY. Jednocześnie Audemars Piguet ma przyjemność ogłosić, że ponownie uruchomi stoisko innowacji w salonie kolekcjonerskim Art Basel Hong Kong 2015. Stoisko nazywa się „MINERAL LAB” i czerpie inspirację z VALLÉE DE JOUX w szwajcarskich górach Jury, domu Audemars Piguet.
   Ponieważ filozofia projektowania zmienia się od zimy do wiosny, forma prezentacji stoiska odpowiednio się zmieni. Zaktualizowana wersja stoiska z 2015 r. Będzie również zawierać ekologiczną żywą ścianę, nową niestandardową instalację dźwiękową zaprojektowaną przez francuskiego artystę Alexandre Joly, a także zaprezentuje niezwykłe tradycyjne zegarki damskie wprowadzone przez Audemars Piguet od 1900 do 2015 roku.
   W 2015 r. Salon Audemars Piguet tchnął nowe życie w pomysłowy projekt Mathieu Lehanneura, którego pierwszy pokaz odbył się w zeszłym roku na Art Basel Hong Kong, którego inspiracja będzie czerpać z dziedzin nauki, przyrody i technologii. Lehanneur dodał ekologiczną ścianę mieszkalną otaczającą salon, która była stabilnie pokryta mchem. Lehanneur wykorzystuje mądrość i dziedzictwo Audemars Piguet, aby wyrazić przemianę i zmianę czterech pór roku w naturze. Aby uzupełnić nowy projekt stoiska Audemars Piguet w Mathieu Lehanneur, zleciliśmy francuskiemu artyście Alexandre Joly z siedzibą w Szwajcarii, aby spersonalizować nowe dzieło sztuki dźwiękowej na Art Basel 2015.
   Prace Joly to przede wszystkim połączenie obrazu i dźwięku, często tworząc instalacje ściśle związane z konkretnym miejscem i badające relacje, które ludzie mogą zrozumieć z naturą, technologią i środowiskiem pod względem percepcji, wyobraźni, estetyki i etyki. W swojej pracy Joly miksuje dźwięki nagrane w naturalnych rzeczach (w tym pogodę, krajobrazy, owady i żaby) i łączy je z elektronicznymi dźwiękami i częstotliwościami, podkreślając charakterystykę dźwiękową tych materiałów i niezależnych bytów, Prezentowane są również sceny wizualne połączone z tymi dźwiękami. Alexandre Joly nagrywa naturalne dźwięki wokół produkcji i muzeów Surabus i Audemars Piguet. Joly stworzy niestandardowy głos Audemars Piguet i odtworzy go wzdłuż ekologicznej żywej ściany stoiska Audemars Piguet na Art Basel 2015, objaśniając w jasny sposób koncepcję projektową Mathieu Lehanneura.
   Audemars Piguet zaprezentuje historyczne i współczesne zegarki damskie jako główną wystawę na Art Basel 2015. Te piękne zegarki są piękne i eleganckie, a rok produkcji trwa od 1900 do 2015 roku. Od momentu powstania marki w 1875 r. Audemars Piguet produkuje piękne damskie zegarki. Tworzenie damskich zegarków stanowi wyzwanie dla wszystkich tradycji technicznych i estetycznych. Z technicznego punktu widzenia, aby sprostać trendowi coraz bardziej kompaktowych i prostych damskich zegarków,
   Zegarmistrz musi sprawić, by ruch był jak najmniejszy. Wystawa pokaże z artystycznego punktu widzenia, jak polegać na pomysłowości różnych rzemieślników, w tym szklarzy, metalurgów i jubilerów, aby stworzyć wykwintną dekorację skrzyń i urządzenia zdolne pomieścić te delikatne elementy mechaniczne. Piękny bransoleta z brylantem i szafirem, wykonana w 1916 roku, w pełni demonstruje tę pomysłowość, a ten zegarek zostanie zaprezentowany na stoisku Audemars Piguet. Od dziesięcioleci Audemars Piguet jest pionierską marką w dziedzinie projektowania i projektowania zegarków damskich. Wiele pierwszych na świecie miniaturowych mechanizmów zegarków produkowanych jest przez Audemars Piguet. Jedno z produkowanych przez niego miniaturowych czasomierzy mechanicznych urządzeń.
O MATHIEU LEHANNEUR
   Mathieu Lehanneur jest znanym francuskim projektantem na czele międzynarodowej sceny designu. Łączy design, naukę, technologię, a nawet poetyckie elementy komunikacji w bardzo innowacyjny sposób, a jego humanizowany projekt może służyć najlepszym ludziom.
   Ukończył francuski Narodowy Instytut Zaawansowanego Wzornictwa Przemysłowego (ENSCI), a jego prace zostały nagrodzone przez Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Nowym Jorku (Nowy Jork, USA), Centre Pompidou (Paryż, Francja), Muzeum Sztuki Nowoczesnej w San Francisco (San Francisco, USA) oraz Fundusz Sztuki Współczesnej Ile-de-France Stałe kolekcje ważnych instytucji sztuki, takich jak Towarzystwo (Paryż, Francja) i Muzeum Designu (Gandawa, Belgia).
   Mathieu Lehanneur zaprojektował dla Triumph Champagne, Issey Miyake, Quentin, Cartier, Burchuna Flo itd., A także zrealizował wiele niesamowitych projektów, takich jak Kościół Saint-Silaire (Meyr, Francja), Di Szpital Arconas (Paryż, Francja) i najpopularniejsze miejsce w Paryżu „Electric”.
O ALEXANDRE JOLY
   Alexandre Joly urodził się we Francji w 1977 roku, a obecnie mieszka i pracuje w Genewie. Praca Alexandre jest ściśle związana z tworzeniem dźwięku. Niezależnie od tego, czy chodzi o instalację sprzętu, czy występ, Alexandre zawsze bada możliwe interakcje między materiałami, przedmiotami i dźwiękiem. Przez lata Alexandre Joly używał miniaturowych głośników zwanych „piezos” w wielu utworach. Pokazuje dźwięki zapisane w naturalnych rzeczach (pogoda, krajobrazy, owady, żaby itp.) I łączy je z elektronicznymi dźwiękami i częstotliwościami.